dimarts, 8 de maig del 2018

ADAPTACIÓ PROVES IAQSE


Com molts de vosaltres sabeu, al llarg d'aquesta setmana es passaran les proves IAQSE a tota Espanya. 

No tots els infants són iguals i, per tant, tots tenen les seves necessitats. Com a consegüent, aquestes proves no són computables per als infants NESE però, l'orientadora del centre i jo em adaptat aquestes proves "estàndard" per tal de que puguin ser més accessibles per als nens que sí computen però que necessiten una adaptació.

Una de les normes d'aquestes proves, és que no es pot modificar de cap manera el contingut d'aquestes proves, per tant les adaptacions i modificacions que em realitzat són les següents:

- Afegir pictogrames clarificadors per a les accions que han de dur a terme en cada activitat de les proves. Es tracta de pictogrames com ara el de llegir, escriure, encerclar...
- Subratllar les paraules clau dels enunciats i destacarles amb un color diferent i, en alguns casos agrandar el tamany de trossos de text.

Aquestes adaptacions no estaven previstes ni planificades en el meu Pla d'Intervenció però, així i tot crec que el fet de realitzar aquestes adaptacions m'ajudaran a poder fer-les de manera autònoma en el futur. Per tant, han suposat un enriquiment per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Conclusions finals

Aquests estan sent els darrers dies de les meves pràctiques i, la meva valoració no pot ser més positiva. Durant aquests mesos he après mol...