dijous, 26 d’abril del 2018

Ser Orientadora i PT, inclou moltes tasques

Hola a tothom,

penso que una reflexió important que cal no perdre de vista és: EL ROL I LA FUNCIÓ DE L'ORIENTADOR AL CENTRE.

Romanguent dies i més dies amb la meva tutora de pràctiques (orientadora i PT del centre concertat on realitzo les pràctiques) veig com sembla una feina que no es valora el suficient. L'orientadora del centre té moltes tasques que, no es veuen a simple vista: moltes reunions (tant amb pares com amb docent com amb personal i serveis externs al centre), preparació de material, concertar cites amb serveis externs per a fer cursos de formació per al claustre, passar proves d'avaluació i extreure'n les posteriors conclusions, fomentar la mediació al centre i un llarg etc.

Us deixo un enllaç que us animo a visitar, per a veure`l, cliqueu aquí (concretament en la pàgina 4 hi ha un esquema de les funcions de l'orientador). Què en penseu? Creieu que la feina dels orientadors està valorada com es deu? El que jo tinc clar, és que aquesta feina és completament vocacional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Conclusions finals

Aquests estan sent els darrers dies de les meves pràctiques i, la meva valoració no pot ser més positiva. Durant aquests mesos he après mol...