dijous, 3 de maig del 2018

MATERIAL ADAPTAT CREAT 1: LLISTONS DE FUSTA NUMÈRICS.

Com heu pogut veure a les diferents fases del meu Pla d'Intervenció, un dels meus objectius era crear material adaptat per a un infant que cursa segon de primària amb sordceguesa (només escolta d'una oïda i hi veu un 10%, cosa que li dificulta mantenir el mateix ritme que el seu grup-aula. Com us vaig comentar, aquest infant està totalment integrat dins l'aula.
L'infant treballa el mateix que la resta de companys però de manera adaptada. Entre l'orientadora del centre i PT i ATE i jo vàrem decidir que crearia material específic per a ell a l'àrea de matemàtiques, per als continguts que estan treballant: la suma i la resta així com l'escriptura i lectura de números. Quan vaig iniciar les pràctiques el nen començava a llegir en lletra lligada (ja ho feia en lletra de pal) per la qual cosa, vaig fer 30 llistons de fusta i, hi vaig posar per un costat el número amb nombre i en lletra lligada en català i, per l'altra el mateix en castellà. Tot tenint en compte que el tamany de la lletra és gran donada la dificultat per a llegir que presenta el nen. Us deixaré fotografies a la meva memòria de pràctiques. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Conclusions finals

Aquests estan sent els darrers dies de les meves pràctiques i, la meva valoració no pot ser més positiva. Durant aquests mesos he après mol...